پذیرش کالا
در این مرحله مشتریان گرامی با مراجعه حضوری و یا ارسال کالا به صورت غیر حضوری پذیرش میشوند.
کارشناسی کالا
کالای معیوب توسط کارشناس بررسی میشود و اگر موردی خارج از گارانتی باشد عودت داده خواهد شد.
تعمیر کالا
در این مرحله کالا جهت تعمیر به واحد تکنسین ها ارجاع داده میشود تا عیوب آن از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برطرف شود.
تحویل به مشتری
در وهله آخر موبایل و یا تبلت تعمیر شده آماده تحویل مییباشد,همچنین امکان ارسال از طریق پست به سایر شهرستان ها نیز وجود دارد.
